17. nap

Múltkor röhögtem a videón, ami bejárta az internetet, és amelyen egy anyuka házimunka közben edz. Pl. tereget és közben lenyom 2-3 fekvőtámaszt, felmos, majd lezavar pár burpeet. Na ezen felbuzdulva ma vasalás közben néha guggolgattam, majd desztvízért sem simán kimentem a konyhába, hanem kitörésekben jöttem-mentem. Aztán mosogatásnál emelgettem szorgosan a lábaimat-hátra, majd oldalra, és teregetésnél sem engedtem le teljesen a plafonról lógó szárítót, hanem csak épp annyira, hogy lábujjhegyre állva, megnyújtózva elérjem. És azt kell mondjam, nem hülyeség ez a 'home cleaning exercises', ha nem is olyan, mintha intenzív edzésen lettem volna, de határozottan éreztem, hogy valami történt az izmaimmal, testemmel, na meg a kecóval. Úgyhogy gyanús, hogy a felettünk lakó nőci sem tisztaságmániás (egy nap minimum 1x  tuti felporszívóz, de inkább 2x-3x, és ebből egy tuti 7-kor van, hétvégén is), hanem csak gyúr.

 

Menü: 

Reggeli:2 szelet paleo kenyér, kolbász, zöldségek

Tízórai: 2 szelet mentes piskóta

Ebéd: hagymás, mustáros csirkemell rizzsel, vegyes salátával

Uzsonna:fél marék cseresznye

Vacsora: halas, parmezános saláta