18. nap

Azt mondják harminc felett minden nap áldás, és ha nem fáj semmink, akkor gáz van. Lehet, hogy én vagyok ilyen tini lelkületű, de én lemondanék mindenféle fájásról, mert nélkülük is tökéletesen érzem, hogy élek. Ráadásul így, hogy a hátam fáj élni tornázni sincs kedvem. Ezer százalék, hogy az üléstől, monitor bámulástól van, és hiába tudom ez mennyire káros, nagyon ritkán jut eszembe, hogy felálljak a géptől kicsit kinyújtózni, tornázni. Az előző munkahelyemen az egyik kocka kolléga ezt úgy oldotta meg, hogy óránként beálltott magának egy figyelmeztető jelzést a gépen, és amikor az tilinkolt, akkor felállt és tornázott kb 5 percet. Tény, mondjuk, hogy mindezt nem üzleti ötlözetben tette, pedig megnéztem volna, ahogy makkoscipőben, öltönynadrágban kitöréseket csinál. Nektek van valami bevált praktikátok erre, hogy ne addig üljetek a gép előtt, míg az agyatok és izmaitok bezselésednek az egy helyben üléstől?

A mai étkezés elég változatosra sikeredett. Minap találtam a Sparban is édesítetlen mandulatejet, úghogy ideje volt reggel megint kakaózni. Az édesített sem rossz, de nekem pl. annyira édes, hogy ha kakaót gyártok belőle, egyáltalán nem rakok bele plusz cukorpótlót. A nap slágere azonban kétség kívül a sajtos tallérból készült pizza alap volt, am nem csak az íze miatt, hanem fehérje tartalma miatt edzéshez is jól jött.

Korábban már próbálkoztam karfiolos alappal, de rá kellett jönnöm, hogy nem véletlen nem eszem 32 éve karfiolt, az illatát sem bírom. A duma, hogy mire megpirítod, bekevered fűszerekkel, sajttal és voilá a végén nyoma sincs a karfiolra jellemző ízvilágnak, egy kamu. Sejtettem, hogy nem lesz a karfiolból 15 perc kavargatástól omlós, illatos, búzalisztes pizzatészta, de legalább az illata/íze eltűnhetett volna. Hát nem. Szerencsére épp vendégünk is akadt akkoriban, úgyhogy a karfiolos pizza majd fele legalább nem veszett kárba. A túrós tallér egyébként Betűlevest dícséri, én ebből gyártottam pizza alapot, + 1-1 kanál zabliszt és zabpehely hozzáadásával, hogy kicsit masszívabb legyen a tészta. dobtam rá paradicsomszószt, szalámit, sonkát és sajtot. Bazi finom lett, ráadásul mivel a férjemnek "elvei vannak", így az egészet egyedül ettem meg, vacsorára elosztva. 

pizza.JPG

reform pizza

 

Menü: 

Reggeli: mandulatejes kakaó, 1 szelet paleó kenyér sonkával, zöldségekkel

Tízórai: 1 kis marék cseresznye

Ebéd: zabos túrós tésztájú pizza husikkal, sajttal

Uzsonna:-

Vacsora:zabos túrós tésztájú pizza husikkal, sajttal

Mozgás: 1 óra átmozgató, hátkímélő edzés

 

 

Címkék: sport, menü