19. nap

Ha rajtam múlna nyáron folyton grillezett kajákat ennék, vagy jó kis bográcsban főtt ételeket. A szabad tűzön készült, plusz füsttel, pernyével "ízesített" ételeknek hamisítatlan nyárízük van, és a gyerekkori strandolásokat, a nagy családi kerti dzsemborikat juttatja eszembe.Kár, hogy így a másodikon ez kb kivitelezhetetlen, és nem csak azért, mert a házirend tiltja. 

Időnként megpróbálkozom a "hamis grillezéssel", speckó grill serpenyőben, vagy épp a sütőben, esetleg a szüleimnél a kontakt grillen, de az nyilván nem ugyanaz. És ha már kertben készült ételek, akkor saslik, ami pofon egyszerű, a sütőben is remek, és de plusz saláta körettel fokozható a jósága. Ma ezt gyártottam ebédre, a korábbitól eltérően, amikor is a saslik pálcákat egy kisebb tepsiben "fellógattam",most simán csak egy beletettem egy sütőpapírt a tepsibe, majd ráfektettem a saslikokat és bevágtam a sütőbe. Gomba, paprika, hagyma, cukkini, hús figyelt a pálcákon. Sport szempontjából is teljesen hatékony voltam, sikerült egy órát tornázni (20 perc kardió+40 perc súlyzózás)

 

saslik.JPGsaslik

 

Menü

Reggeli: lecsós tojásrántotta

Tízórai: 2 kis szelet paleo pite

Ebéd: saslik salátával

Uzsonna: pár szem mandula

Vacsora: maradék sasik parmezánnal

Címkék: csirke, men